To jubileuszowy (bo, aż XX raz organizowany) TURNIEJ O PUCHAR KSIĘDZA BISKUPA. na który LSO Biała zgłosiła drużyny w kategoriach "Szkoła Podstawowa" oraz "Szkoła Średnia".
Skład "podstawówki" tworzą następujący ministranci:
- Dawid Dopart
- Hubert Witalec
- Paweł Pezdan
- Daniel Mazur
- Jakub Pawłowski
- Kacper Wąsowicz
Z nimi na turniej pojadą: Konrad Banaś, Beniamin Banaś, Kamil Puc oraz Kamil Żuczek, którzy będą sprawować funkcje opiekunów. Zawody dla Szkoły Podstawowej zostaną rozegrane w Zespole Szkół Gospodarczych 9 lutego (poniedziałek) o godzinie 9:00. Zbiórka ministrantów jest na przystanku pod Plebanią o godzinie 8:20, skąd wyruszymy autobusem MPK 31 do szkoły.
LSO Biała zgłosiła również ekipę ministrantów w kategorii wiekowej "Szkoła Średnia", a należą do niej:
- Patryk Płonka
- Dominik Kotarba
- Kamil Puc
- Beniamin Banaś
- Kamil Żuczek
- Piotr Niedźwiecki
- Konrad Banaś
Zawody dla Szkoły Średniej zostaną rozegrane w Zespole Szkół Kształcenia Ustawicznego 10 lutego (wtorek) o godzinie 13:00.
Drużyny prezentują się bardzo dobrze. Skład (Szkoła Podstawowa) to przyszłość LSO Białej w rozgrywkach ministranckich, natomiast Drużyna (Szkoła Średnia) to tak zwana "stara firma", która reprezentuje LSO Białą od lat w rozgrywkach o Puchar Księdza Biskupa oraz Lidze Lektorskiej, nieprzerwanie od 2009 roku poza wyjątkami, gdzie zawodnicy pamiętają jeszcze z własnego doświadczenia pierwszą edycję rozgrywek. Tak czy inaczej przed nami wiele emocji związanych ze sportem w LSO Białej. Życzymy naszym reprezentacjom samych sukcesów, a przede wszystkim zdrowia!
REGULAMIN ROZGRYWEK
1. Przypominamy, że w turnieju mogą uczestniczyć wyłącznie ministranci i lektorzy pełniący służbę przy Ołtarzu Pana. Drużyna, w której występują zawodnicy nienależący do LSO zostaje wykluczona z zawodów.
2. Turniej odbywa się według zasad podanych w niniejszym regulaminie.
3.Na placu może przebywać 4 zawodników + bramkarz, zmiany hokejowe, nie obowiązuje przepis o spalonym, są wykluczenia na 2 minuty.
4. Drużyny występują w jednolitych koszulkach. Obowiązuje obuwie sportowe.
5. Składy drużyn należy dostarczyć organizatorom przed rozpoczęciem turnieju.
6. W sprawach spornych rozstrzygają organizatorzy.
7. W rozgrywkach grupowych o poszczególnych miejscach decydują:
a) ilość punktów (za zwycięstwo: 3 pkt. za remin: 1 pkt. za porażkę: 0 pkt.)
b) wynik bezpośredniego meczu
c) różnica bramek
d) więcej strzelonych bramek
e) losowanie
Szczegółowy system rozgrywek zostanie podany po zamknięciu zgłoszeń.
Prosimy o sportową walkę w duchu fair play, kulturę na boisku i życzymy miłej zabawy.
Najlepsze drużyny z poszczególnych kategorii będą mogły wziąć udział w X Mistrzostwach Polski w Elblągu, które odbędą się 1-2 maja 2015 roku.
Wszelkie pytania prosimy kierować do księdza Tomasza Blicharza (numer telefonu: 607821650)
KRÓLUJ NAM CHRYSTE!